Защо имате нужда от Social Media специалист?
Бизнесът осъзна, че може да използва социалните медии, за да анализира пазара, стимулира търсенето и създава точно таргетирани оферти за неговите продукти. Дигиталните маркетолози изграждат информираност за бранда и създават пространство, в което всеки бизнес има възможност да ангажира и комуникира с аудиторията си извън уебсайта на своята компания. Всъщност „92% от компаниите смятат социалните медии за важна част от своя бизнес“ и е необичайно да се намери организация, която не достига до своите клиенти онлайн и не се опитва да разшири своите перспективи чрез една или друга социална медия.
Средните и големите компании обикновено имат квалифицирани екипи, които изграждат стратегията им за социалните медии и я изпълняват. Основният проблем на собствениците на малък бизнес и предприемачите, които тепърва започват е, че те:
- Никога нямат достатъчно време за социални медии
- Нямат маркетингова стратегия за социалните медии и план, по който да се ръководят
- Не са сигурни къде трябва да насочат вниманието си
- Постигат незначителни резултати или още по-лошо, нямат възвращаемост на инвестицията в социалните медии
И така, какво може да направи social media специалистът или екипът от дигитални маркетолози за вас? Вижте инфографиката, която очертава точно какво правим ежедневно, седмично, месечно и в цялост, за да помогнем на нашите клиенти да управляват успешно своите социални канали.
Ако все още не сте сигурни, че трябва да наемете маркетинг специалист – вижте как екипът на Carpe Diem успя да минимизира щетите в репутацията на Aladin Foods, причинени от вирусно видео с над 14 000 споделяния -> ТУК.