Гордеем се с нашите резултати и дългогодишните ни клиенти!
Социално отговорната кампания на IVECO
През лятото на 2022-ра мащабната социално отговорна кампания на IVECO заведе нашия екип из най-високите планини в България. Заехме се с нелеката задача да оборудваме 8 от най-труднодостъпните заслони в най-високите наши планини с богата животоспасяваща екипировка. Предизвикателства през целия процес на изпълнение на мисията ни не липсваха. Не само по логистичния процес, но и при заснемането на видеото към кампанията, което се случи на един от най-острите ридове в Пирин на височина от 2760 метра. Резултат от мисията обаче беше толкова удовлетворяващ, а каузата толкова близка до екипа ни, че истински се гордеем с постигнатите резултати.
Освен най-важното, което донесе кампанията: възможността да спаси човешки живот в нужда, клипът от реализирането “заживя” свой живот в социалните мрежи и в огромните групи на любителите на планината.
Видеоклипът достигна до близо 500 хиляди души, беше изгледан над 160 хиляди пъти, споделен над 150 пъти и ангажира около 19 хиляди души със съдържанието си.
Щастливи сме, че IVECO ни се доверяват от 2017-та година и че вече се грижим за дигиталното им присъствие в пет страни, а от 2022-ра международният бранд ни повери и изработването и поддръжката на сайтовете от дилърската им мрежа в Централна и Източна Европа.
Нямаме търпение да сбъднем все по-мащабни и значими проекти заедно!
Здрава усмивка за все повече хора
Изключително сме щастливи, когато нашата работа и добрата статистика за Dr. Hazem’s Clinic, резултира в повече хора с нова, здрава усмивка. Както обявихме още в първите 6-месеца от нашата съвместна работа с екипа на д-р Хазем, генерирахме над 2500 лийда, постигнахме над 25% конвертиране в клиенти и 14330% възвръщаемост на разходите за реклама.
Да продължим да бъдем ROAS шампиони си остана нашата основна цел и тя със сигурност бе перфектно изпълнена през цялата 2022-ра година.
Ще оставим цифрите да говорят сами за себе си:
Над 5 824 попълнени контактни форми и обаждания, като от тях над 30% конвертират в клиенти.
Ръстът в реализираните клиенти се дължи на симбиозата от високо квалифицирания екип на д-р Хазем, който винаги с внимание дава разбираема и подробна информация на бъдещите си пациенти, както и точното таргетиране и високото качество на услугите ни. Сериозен принос има и видео кампания с обратна връзка, която създадохме за клиниката. В нея представихме малка част от стотиците доволни пациенти, които открито и честно разказват своето преживяване и приказва, завършила със здрава усмивка след срещата им с д-р Хазем.
Engagement rate в небесата за Isomat Bulgaria
Когато стартирахме работата ни с Isomat Bulgaria започнахме с изграждане на разпознаваем стил и брандова рамка, която налагамахме и потребителите започнаха да я разпознават и да се ангажират все повече с генерираното съдържание. Съдържание, което им “дава думата” и очаква те да са активната страна. Наред с информативните постове, изтъкващи предимствата на продуктите на бранда – регулярно присъствие в content плана на Isomat е съдържание, което:
И така след края на 2022 сме щастливи с най-висок Engagement rate сред основните ни конкуренти с цели 57,84.
Ако търсите съюзник в постоянното променящата се маркетингова среда, с който заедно да подобрите резултатите на вашия бизнес свържете се с нас ТУК!