Как да повишим ангажираността: три идеи от практиката
Всеки управляващ дигиталното присъствие на своя малък бизнес или всеки, който е част от екипа на маркетинг агенция се вълнува от Engagement-a.
Да расте нивото на ангажираността и да се повишава връзката с правилната таргет аудитория е първостепенна цел на всеки бранд. Затова без повече прелюдия ви представяме три идеи, които приложихме за наши клиенти и които постигнаха чудесни резултати.
Осмелете се да бъдете провокативни
Създайте кампания с добавена стойност
Giveaway компаниите не са нещо ново и няма да има изненадани, че те продължават да бъдат добър инструмент за скок в ангажираността. Това, което различава добрите кампании от масовите такива е качеството на събудения интерес и правилно таргетираната аудитория. Една от последните кампании на бранда за строителни материали ISOMAT, която създадохме генерира над 250 коментара – повечето, от които с ценни съвети както от професионалисти в бранша, така и такива, придобити в опита на домашните ремонти. Така освен, че ангажирахме точния таргет на бранда, получихме добавена стойност към неговото съдържание и благодарение на кампанията се получи чудесна дискусия с ценни съвети, която обогати общността.
Използвайте дигитални елементи във вашите криейтиви
Дигиталните елементи са част от нашето ежедневие и с тях лесно може да придадете своите послания без много думи, а на подсъзнателно ниво те да достигнат до вашата аудитория. Примерът с бутоните от мобилен апарат, внушава че със същата лекота и технологичност можем да се погрижим за въздуха със Smart Air Systems и над 200 души са реагирали на визията предвид съвсем прясно създадения акаунт на бранда и непопулярността на продуктите му на българския пазар. Визията с характерното сърце, което се появява при харесване на публикация в Instagram е напомняне да съобразявате крийетивите спрямо социалната мрежа, за която са предназначени и да не забравяте ролята на добрия стар “Call to action”.
Какъвто и подход да следвате за повишаване на ангажираността никога не изменяйте на идентичността на своя бранд и мислите в дългосрочна перспектива. Ако имате нужда от помощ при изграждане на вашата маркетинг стратегия или за създаването на креативно съдържание за вашия бизнес СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС, за да си поговорим за вашия бранд и изготвим безплатна персонална оферта за вас.