Постоянството в социалните мрежи

Причините граничат с безкрайност, затова ще ви дадем само две, но фундаментални:

Важно е за хората!

Спомняте ли си онзи бранд, който публикува един пост преди 3 месеца?
И ние не.

Но всички се сещаме за поне няколко бранда, които ежедневно ни заливат с ново, интересно и подходящо съдържание.
Това е така, защото живеем динамично и забързано. За да обърнем внимание на нещо, имаме нужда от редовни (и креативни!) напомняния, че то е там и ние се нуждаем от него СЕГА.

Постоянството

Важно е за Тяхно Величество Алгоритмите!

Крайните потребители никога не бива да се оставят настрана, но ние ще си го позволим за момент сега, за да поговорим малко за Тяхно Величество Алгоритмите.
Целта на всеки уважаващ себе си дигитален маркетолог и всеки работещ в социалните мрежи е да опознае, предвиди, (а понякога, да си говорим в прав текст – и да излъже) проследяващата система на платформите.

Алгоритмите на социалните мрежи решават кога, какво, на кого и колко да показва и въпреки, че има много въпросителни що се отнася до тези системи, има няколко доказани с времето и опита твърдения.
Едно от тях е, че системите на всички социални мрежи предпочитат акаунтите, които са активни редовно.

Какво означава това?

Казано накратко – колкото по-активни сте във всяка социална мрежа, толкова по-резултатни ще бъдат всички ваши действия там. Редовното публикуване на (качествено) съдържание с времето ще доведе до все по-голямо достигане до хора органично. Освен това, косвено ще подобри дистрибутирането и ефективността на вашите реклами.

Но как да бъдем постоянни винаги?

Няма да ви лъжем, няма как винаги да бъдем вдъхновени и максимално продуктивни. Но за сметка на това, винаги можем да планираме!

Затова грабвайте тефтер, календар, лист хартия или просто цъкнете в някоя от платформите, които сме ви подбрали по-долу и планирайте.
Планирайте дори планирането!

Доброто планиране ви гарантира, че ще имате подредено, стратегически и равномерно разпределено съдържание за определен период от време, предвидено за подходящ за аудиторията ви час на публикуване.
Звучи чудесно, нали?
Точно такова е.

Ето още няколко съвета:

– Планирайте поне месец напред своето основно съдържание и публикувайте паралелно с него актуални и тренди материали
– Започвайте да работите по плана за следващия период от време отрано, за да използвате максимално приливите на продуктивност и вдъхновение и да не се налага да бързате в последния момент.

И защото точно сега усещаме супер прилив на вдъхновение и креативност събрахме за вас няколко платформи, в които планирането на съдържание се случва бързо, лесно и удобно:

– Trello – безплатна версия или от 10$/месец
– Asana – безплатна версия или от 10.99$/месец
– Canva – безплатна версия или от 9.99$/месец
– CoSchedule – 29$/месец

Е, да си признаем – всяка обикновена таблица в Google Sheets върши чудесна работа. Всяко планиране е по-добре от никакво планиране!

Ако пък имате нужда от професионалисти, които да се погрижат за постоянството ви в социалните мрежи и вашата Content стратегия, пишете ни тук.

Открийте ни в LinkedIn, Facebook и Instagram.

Comments are disabled.